Книги, що змінюють життя
050-640-05-37

Пн-Сб, з 9 до 18

Категорії Книг та продуктів
Як не стати овочем. Інструкція з виживання в інфопросторі Як не стати овочем. Інструкція з виживання в інфопросторі
Як не стати овочем. Інструкція з виживання в інфопросторі
Читати уривок

Як не стати овочем. Інструкція з виживання в інфопросторі

Видавництво
Vivat
Рік видання
2021 рік
Обкладинка
М'яка

У книжці Оксани Мороз «Як не стати овочем. Інструкція з виживання в інфопросторі» зібрані основні маніпуляції та шахрайства цифрового світу у форматі «суть — причина — наслідки — що робити». Все простою мовою та на конкретних прикладах.

Для тих, хто хоче зрозуміти, як ним маніпулюють, і вміти цьому протистояти, а також, хто хоче навчити рідних протистояти шахрайству та маніпуляціям. Нарешті, вона для вчителів, які хочуть самі розібратися й передати ці знання учням.

 

У цій книзі ви дізнаєтеся:

  • про маніпуляції в Facebook, YouTube, Google, Viber, Telegram, Вікіпедії та онлайн-медіа;
  • як безпечно користуватися гаджетами і вберегти свої персональні дані;
  • як не потрапити на гачок шахраїв та маркетологів;
  • як безпечно знаходити відповіді на фінансові, економічні та політичні питання.

 

Тут ви підтвердите свої здогадки, дізнаєтеся багато нового, а головне — зрозумієте, як не потрапити на гачок шахраїв, політиків та онлайн-злодіїв. А ще ці знання допоможуть пояснити рідним, які небезпеки чатують на них в онлайні.

Показати більше
Характеристики
Видавництво
Кількість сторінок
208
Теми
Безпека в інтернеті. Робота з інформацією. Інформаційна гігієна. Саморозвиток
ISBN

978-966-982-521-6

Оригінальна назва
Як не стати овочем. Інструкція з виживання в інфопросторі
Теги
Оцінка ризиків Інформаційна гігієна
Про автора

Письменниця, засновниця волонтерської ініціативи з інформаційної гігієни «Як не стати овочем», ведуча радіоблогу «Вірю не вірю» на Радіо Культура. Вже 21 рік працює в галузі комунікацій — у корпораціях, агенціях, стартапах та власному бізнесі. Серед її клієнтів — політики та бізнесмени, які відомі кожному з нас. Оксана спеціалізується на аналізі та формуванні інформаційного поля, вивчає поведінку людей у ньому. З 2015 року постійна запрошена спікерка Києво-Могилянської бізнес-школи. Її мета — до 2024 року навчити 7 млн українців інформаційної гігієни.

Показати більше
Відгуки та рецензії користувачів
0 відгуків
Залишити відгук

Станьте першим, хто залишить відгук

199 ГРН
В наявності
Купити в 1 клік
До кошика
Код товару:
9789669825216
Дата відправки:
14.05.2025
Доставка
Нова Пошта
УкрПошта
Оплата
Принимаем оплату Visa/Mastercard через Liqpay Онлайн оплата Visa/MasterCart
Оплата при отриманні
Оплата згідно рахунку за реквізитами

Схожі товари

01
Усі продукти