


Покоління Z. Як бренди формують довіру
Ґреґґ Вітт і Дерек Берд у книзі «Покоління Z. Як бренди формують довіру» розповідають, що варто знати сучасним підприємцям і маркетологам, менеджерам та фахівцям із комунікації, які постійно стикаються з викликом сподобатися молоді.
Молодь покоління Z інакша. Їй подобається TikTok, її важко чимось здивувати, і вона одразу помічає нещирість у комунікації. Як брендам завоювати цей сегмент аудиторії і налаштуватися на хвилю нового покоління — підкаже ця книга.
У ній ви знайдете:
- особливості мислення покоління Z;
- специфіку роботи в різних популярних серед молоді соцмережах;
- рецепти того, як дати молоді можливість відчути свою унікальність;
- знання, які допоможуть побудувати цілісну нову спільноту за інтересами на основі вашого бренду.
Відгуки та рецензії користувачів

Станьте першим, хто залишить відгук
Доставка


Оплата


